Anda pengunjung ke...

Tuesday, January 17, 2012

Assalamualaikum.......

Terbuka luas mata aku ptg² cam gini..apa xnya drpd td boring giles..mgantuk betoi......buka jew drawer tnampak bahulu panas aku beli tempoh hari...tp mmg harus la..xpanas dah..hikhik.cuma klembutannya still ada lagik..hahahaa....(mmg peberet aku bahulu ni) tlupa nk bawak balik sebenarnya..igatkan dah jadi makanan semut.....waaaaaaa...mmg tgh kelaparan nih....senyum sokmo la..apa lagik...ngappp la...hahahahha..nasib leh makan lagik....7biji lg tuh.....berbaloi² gak la kan!!!!!......rezeki aku lagik kot.....dr pg dok mghadap pc nih..mmg xteringat langsung bab bahulu nih.....0415pm baru perasan ada makanan dlm drawer nih...hahhahaa...lawak²..... ;)

Tapi yang aku hairannyakan!!!!! kann..!!!!...kalo tertinggal makanan dlm drawer ni...mmg wajibla jd habuan si semut² nih...selalu camtu la....tkezuz gak la....sekorpun xnmpk......bagus tol semut² nih.....pelik bin ajaib gakkan....ermmmm...2hari tinggal...still chantek lagik ......huhhh!!!!!!!......selamattttttt...... ^__^

No comments:

Post a Comment